Fern Green Nog meer groene sapjes Recensie

Fern Green Nog meer groene sapjes Recensie Review
Na het lezen en recenseren van het boekje Groene sapjes, was ik heel blij met het boekje Nog meer groene sapjes. Met dezelfde prettige en aantrekkelijke lay-out, een fijn formaat en een harde kaft, begint dit boekje met een uitleg van verschillende aandoeningen en welke ingrediënten daar goed bij kunnen werken. Ook is er een uitleg van verschillende kleuren van fruit en groenten en wat dat aan je gezondheid toevoegt.

Mooie foto’s en duidelijke uitleg en gezonde ingrediënten
Met mooie foto’s en duidelijke uitleg en gezonde ingrediënten tref je in dit boekje bij elk recept de detox-eigenschappen ervan aan. Er zijn sapjes voor de stofwisseling, voor een energie boost, stressverjagers, zuiverende en alkaliserende drankjes, oppeppers voor het immuunsysteem en drankjes die ondersteuning bieden bij het kwijtraken van een paar kilootjes.

Sapjes met namen die je doen watertanden
De sapjes hebben namen die je al doen watertanden: groen fluweel, great grapefruit of power to the bietjes. Die laatste is op dit moment mijn favoriete drankje uit dit boekje. Gelukkig is er zoveel keus dat ik niet snel uitgeprobeerd ga raken met het maken van allerlei gezonde groene sapjes. Een absolute aanrader ook dit tweede deel Nog meer groene sapjes! Fern Green – Nog meer groene sapjes is beoordeeld met ++++ (uitstekend).

FERN GREEN – NOG MEER GROENDE SAPJES INFORMATIE
– Titel: Nog meer groene sapjes
– Ondertitel: Supergezonde drankjes van groente & fruit
– Schrijfster: Fern Green
– Soort kookboek: recepten voor smoothies en sapjes
– Uitgever: Becht
– Omvang: 159 pagina’s (met afbeeldingen)
– Uitgave: Gebonden Boek
– Prijs: € 12,95
– Oordeel: ++++ (uitstekend) Monique van der Hoeven
…Meer Informatie en Bestellen >

Flaptekst Fern Green – Nog meer groene sapjes
Nog meer groene sapjes is het logische vervolg op Groene sapjes. Het biedt dan ook nog veel meer gezonde drankjes voor een supersterk immuunsysteem, inclusief twaalf complete smoothie-detoxkuren en veel groene sapjes en smoothies om je weerstand te verhogen, meer energie te krijgen of aan een frisse en gladde huid te werken!

Bijpassende Boeken en Informatie
Fern Green – Groene sapjes, deel 1
Fern Green – Gezonde thee