Fern Green Pap Porridge Recensie Ontbijtkookboek

Fern Green Pap Porridge Recensie Ontbijtkookboek Waardering ★★★★
Alweer een geweldig boek in deze serie met boekjes over gezonde voeding. Dat havermout een goed alternatief is voor ons brood-ontbijt, is bij veel mensen tegenwoordig wel bekend. Dat het helemaal niet nodig is dat pap een saai gerecht wordt wordt met dit boekje wel duidelijk. Pap kan gemaakt worden op basis van allerlei granen, zoals bijvoorbeeld haver, gierst, quinoa, rogge, amarant of boekweit.

Heerlijke gezonde recepten voor een lekker en goed ontbijt!
In dit boekje vind je – wederom met aantrekkelijke foto’s van de ingrediënten en het kant-en-klare gerecht – een grote verzameling recepten voor allerlei soorten porridge. Er zijn recepten voor warme porridge, zoals havermout met frambozen en avocado, maar ook met zwarte rijst. Daarnaast zijn er recepten voor koude porridge, die je een nacht weekt in melk in de koelkast en zelf recepten voor porridge smoothies: warme porridge met fruit en notenpasta’s erdoorheen gemengd. Bijzonder om ook bieten, wortels en pompoen in de ontbijt-recepten te gebruiken. De recepten in dit boekje worden gemaakt met plantaardige melk (bijvoorbeeld amandelmelk of kokosmelk) of met yoghurt. Kortom weer een heleboel heerlijke èn gezonde recepten voor je ontbijt! Fern Green – Pap Porridge is gewaardeerd met ★★★★ (uitstekend).

Recensie van: Monique van der Hoeven

FERN GREEN – PAP – PORRIDGE INFORMATIE
De lekkerste ontbijtjes met de gezondste ingrediënten
– Titel: Pap – Porridge
– Auteur: Fern Green
– Soort kookboek: ontbijtkookboek
– Origineel: Green Porridge
– Nederlandse vertaling: Aniek Njiokiktjien
– Uitgever: Becht
– Verschenen: 6 april 2017
– Omvang: 160 pagina’s (met foto’s)
– Uitgave: Gebonden Kookboek
– Prijs: € 12,95
– Waardering: ★★★★ (uitstekend) Monique van der Hoeven
…Meer Informatie en Bestellen >

Flaptekst Fern Green – Pap – Porridge
In Pap porridge staan meer dan 60 variaties op pap. Heerlijke ontbijtrecepten met havermout, rijst of boekweit die er ook nog eens prachtig uitzien! In dit boek vind je eindeloos veel inspiratie voor pap. Naast de vertrouwde havermoutpap en rijstepap, tot een supergezonde originele boekweitpap. Moderne variaties op pap, en echte klassiekers!

Bijpassende Kookboeken en Informatie
Kookboeken 2017 Recensies
Nieuwe Kookboeken April 2017