Rens Kroes Powerfood The Party Edition Recensie Review

Voor iedereen die gezond en lekker wil eten zijn de kookboeken van Rens Kroes eigenlijk altijd al een feestje. Maar met The Party Edition ligt er echt een groots feestboek voor je neus. Allen het uiterlijk van het boek is al fantastisch, met prachtige pastelkleuren en gouden letters en een foto van Rens zelf met een grote tros roze ballonnen, kun je niet wachten om te gaan lezen. Binnenin een keur aan heerlijke feestrecepten, voorzien van prachtige en uitnodigende foto’s.

Party biedt inspiratie voor lekkere en gezonde feestrecepten
Party is een kookboek dat je inspireert als je wat te vieren hebt en dat bewust wil doen – of voor als je jezelf gewoon eens op iets heel bijzonders wil trakteren. Rens vertelt voorin het boek al zelf, dat ze als klein meisje altijd al uitkeek naar een gelegenheid om een feestje te bouwen. Je kunt rekening houden met de wensen van je gasten: bij elk recept staat aangegeven of een recept glutenvrij, lactosevrij, vegan, pescotarisch (zonder vis) is en of er alcohol wordt gebruikt. Gemaakt van uitsluitend verantwoorde ingrediënten zijn de recepten van Rens Kroes eigenlijk allemaal al; bijvoorbeeld geen geraffineerde suiker en zoveel mogelijk biologisch. In het boek vinden we heerlijke recepten voor Cake (The Ultimate Chocolate Cake!), Drinks, Bites, Dinner, BBQ, After en Spreads. Voor alle soorten feestjes dus weer heerlijke hapjes, die er ook nog eens mooi uitzien. Echt een feestelijk boek vol met heerlijkheden! Ik werd heel blij van dit boek. Rens Kroes – Powerfood The Party Edition is gewaardeerd met ★★★★ (uitstekend).

RENS KROES POWERFOOD THE PARTY EDITION
Meer dan 85 feestelijke recepten van Rens Kroes
– Titel: Powerfood – The Party Edition
– Schrijfster: Rens Kroes (Nederland)
– Soort kookboek: gezonde feestrecepten
– Aantal recepten: 85+
– Uitgever: Het Spectrum
– Verschenen: 8 juni 2017
– Omvang: 192 pagina’s (met afbeeldingen)
– Uitgave: Gebonden Boek
– Prijs: € 19,99
– Waardering: ★★★★ (uitstekend) Monique van der Hoeven
…Meer Informatie en Bestellen >

Flaptekst Rens Kroes – Party
Ieder bijzonder moment moet je vieren. Feesten en fijne momenten vieren hoort bij het leven! Of je nu jarig bent of een BBQ op het strand organiseert: soms wil je de teugels laten vieren en genieten van rijke gerechten. Rens Kroes brengt alweer haar vierde boek uit! Op veler verzoek van haar fans met “feest’ als thema. Ze laat je in deze prachtige uitgave zien hoe je heerlijke taarten bakt, hartige hapjes maakt, dinertjes bereidt, de lekkerste drankjes serveert en hoe je met je familie en vrienden volop kunt feesten. Of je nu een party-moment met zijn tweeën beleeft of met twintig man. Alle gerechten, hartig of zoet, passen in de voedingswijze van Rens, maar ze zijn uitgebreider en vooral: feestelijker! Voor alle momenten waarop je jezelf en je naasten extra wilt verwennen.

Bijpassende Kookboeken en Informatie
Nieuwe Kookboeken 2017
Nieuwe Kookboeken Juni 2017